Podczas międzynarodowego festiwalu The Golden City Gate Słoweńska Organizacja Turystyczna zdobyła aż 5 statuetek. Nagrodzono wysoką jakość kampanii marketingowych i komunikacyjnych stworzonych, aby promować Słowenię. Sprawdź, które produkcje zostały szczególnie wyróżnione.
The Golden City Gate to festiwal, który od 2001 roku odbywa się Berlinie podczas Światowych Targów Turystycznych. Tegoroczne rozdanie nagród odbyło się jednak w malowniczym Bingen nad Renem. W konkursie rywalizowały ze sobą najlepsze produkcje promujące dane kraje, regiony i miasta.
Nagrody The Golden City Gate 2022 rozdano
Jurorzy docenili dokonania Słoweńskiej Organizacji Turystycznej na rzecz nowoczesnych, zdigitalizowanych i skutecznych kampanii, treści i narzędzi komunikacji, czego najlepszym przykładem było przyznanie jej aż 5 statuetek.
Diamentowa Nagroda
W tym roku najważniejsze przyznawane na festiwalu wyróżnienie, czyli Diamentową Nagrodę otrzymał projekt partnerski Google Art&Culture i Słoweńskiej Organizacji Turystycznej - Slovenian Stories. Produkcja ukazuje prawdziwe piękno Słowenii i zaprasza do jej odwiedzenia.
Złote i srebrne statuetki
Pierwsza złotą nagrodą została uhonorowana inicjatywa prowadzenia transmisji na żywo, które mają przybliżyć potencjalnym odwiedzającym Słowenię. Akcja rozpoczęła się już w 2018 roku. A do tej pory na Facebooku i Instagramie Feel Slovenia pojawiło się aż 70 takich filmów.
Kolejnym złotym wyróżnieniem nagrodzono Interaktywną publikację cyfrową Slovenia Outdoors, która ma promować Słowenię jako miejsce szczególnie atrakcyjne dla osób lubiących spędzać aktywnie swój wolny czas.
Taką samą statuetkę otrzymał również film o 6 zdobywcach gwiazdki Michelin ukazujący ich pasję do gotowania oraz sposób tworzenia światowej klasy dań z użyciem lokalnych produktów.
Srebrną nagrodę w kategorii Programy Telewizyjne zdobyła produkcja VIP-Trip Slovenia z Danielem Rösner, w której znany niemiecki aktor poznaje najciekawsze zakątki tego położonego nad Adriatykiem obszaru.
Słoweńska natura i krajobrazy zachwycają ludzi z całego świata. Jednak ten niewielki kraj ma w sobie wciąż wiele do odkrycia. Dlatego docenienie w tak prestiżowym konkursie jak The Golden City Gate oraz tworzenie profesjonalnych materiałów promocyjnych, jest tak ważne dla słoweńskiej turystyki.